7 תשובות
שואל השאלה:
וואי תודה זה מצחיק ומעודד
וואי תודה זה מצחיק ומעודד
אנונימית
שואל השאלה:
^^קרה לי משהו דומהה
^^קרה לי משהו דומהה
אנונימית
נפלתי באוטובוס ומלא אנשים ראו את זה וצחקו ורציתי למות
וואי כמה פאדיחות עשיתיי
בואי נתחיל בבקשה:
-שברתי למנהלת משקפיים בשווי 500 שקל
-עשיתי אפצ'י על אחותי כשאכלתי קוסקוס(היא ישבה מולי אז לא אשמתיי)
-בטיול של הצופים כל המדריכים חשבו שאני והקראש זוג
יש עודד
בואי נתחיל בבקשה:
-שברתי למנהלת משקפיים בשווי 500 שקל
-עשיתי אפצ'י על אחותי כשאכלתי קוסקוס(היא ישבה מולי אז לא אשמתיי)
-בטיול של הצופים כל המדריכים חשבו שאני והקראש זוג
יש עודד
אמרתי שהמורה שלי ללשון היא הכי נוראית בכל היקום והיא עמדה מאחוריי ושלחה אותי למנהלת
הייתי בשירותים עם חברה שלי והיא נכנסה לתא וגם אני ואז היא אמרה לי שאין לה נייר אז כמו מטומטמת עליתי מעל הקיר הזה של התא ונתתי לה וראיתי דברים:)
אנונימית
עשיתי גרפס על מישהי וכשבאתי להגיד סליחה הקאתי עליה
אנונימי
באותו הנושא: