6 תשובות
ואו ממש פדיחה מה ביג דיל
לא נורא
מבדר ולא יותר
יהיה בסדר
יהיה בסדר
שואל השאלה:
טוב איך שסיפרתי זה לא כזה נורא
טוב איך שסיפרתי זה לא כזה נורא
אנונימי
לכולנו יש פדיחת זום בקטנה אף אחד לא יזכור :)
שואל השאלה:
חחח
חחח
אנונימי
באותו הנושא: