4 תשובות
למה שלא תביאי לה? אני עכשיו ממש תקועה בעבודה מעצבנת ואני לא מבקשת עזרה כי אני פוחדת מהתגובה הזאת בדיוק
אנונימית
שואל השאלה:
כי זה לקח לי 3 שעות וזה ממש לא בסדר שאני אשקיע והיא תקבל הכל מוכן
כי זה לקח לי 3 שעות וזה ממש לא בסדר שאני אשקיע והיא תקבל הכל מוכן
אנונימית
תגידי שאת לא בבית
או שלא סיימת אותה עדיין
או שלא סיימת אותה עדיין
תלוי אם היא אחת שבדרכ משקיעה בעבודות, אולי היא פשוט נתקעה או שיש לה משהו והיא לא יכולה לעשות את העבודה עכשיו
אנונימית
באותו הנושא: