3 תשובות
סובלים אותה אין מה לעשות בחיים יהיו המון אנשים שתשנאי ואת לא תוכלי להעיף
תגידי למורים שהיא מציקה לך
הם לוקחים בריונות ברצינות היום
יש לי חברה לא נכון אצלי בבתי ספר שהייתי לא לוקחים ברצינות היו לי כמה וכמה מקרים וכלום לא עזר ואני בדד בהפסקות