9 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה מעציב אותי.. מה לעשות?
אבל זה מעציב אותי.. מה לעשות?
אנונימית
לא לגיטימי
ברור זה מבאסס
שואל השאלה:
זה גורם לי להרגיש שהקשר לא חשוב לו
זה גורם לי להרגיש שהקשר לא חשוב לו
אנונימית
אני אתן לך את זה מנקודת מבט של גבר אחר,
זה בסך הכול ציון של נקודת זמן, זה לא עוזר בכלום וזה מיותר, העיקר שאתם יחד
זה בסך הכול ציון של נקודת זמן, זה לא עוזר בכלום וזה מיותר, העיקר שאתם יחד
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
אל תחשבי שהקשר לא חשוב
אתם ביחד זה מה שבאמת חשוב לא לספור כמה זמן הוא אוהב אותך הוא איתך לא אוהב אותך הוא היה עוזב כנראה שהוא לא זוכר זה מבאס אבל אל תקחי את זה שהקשר לא חשוב..
אתם ביחד זה מה שבאמת חשוב לא לספור כמה זמן הוא אוהב אותך הוא איתך לא אוהב אותך הוא היה עוזב כנראה שהוא לא זוכר זה מבאס אבל אל תקחי את זה שהקשר לא חשוב..
מה את גנובה אפשר לחשוב מי ישמע חוגגים שנה ביחד אף אחד לא חוגג חודשיים ביחד
אני לא חגגתי עם האקסית שלי חצי שנה ביחד כי זה לא נחשב מה שהוא מיוחד ואתם זוג טרי ממש עדיין מוקדם מידי בשביל לחגוג מה שהוא
אני לא חגגתי עם האקסית שלי חצי שנה ביחד כי זה לא נחשב מה שהוא מיוחד ואתם זוג טרי ממש עדיין מוקדם מידי בשביל לחגוג מה שהוא
באותו הנושא: