7 תשובות
בנות הן מוזרות אחי אל תחשוב על זה יותר מדי
לפעמים כן ולפעמים לא
זה לא תמיד הבחור לפעמים באמת זה תקופה שלא רוצים בה להיות בזוגיות ולפעמים יש סיבות אחרות
שואל השאלה:
אני יודע שהיא נפגעה אבל לא הייתן מנסות עם בחור חדש ?
אנונימי
זה תלוי עד כמה קשה היא נפגעה ומתי זה קרה יש מצב שהיא אחכה עוד קצת זמן לפעמים זה יכול להיות קשה
זה מאוד תלוי
יכול להיות הבחור
יכול להיות התקופה
יכול להיות מלא דברים לכל בת יש סיבה משלה
^^בנים יותר מוזרים מבנות
שואל השאלה:
אוף ):
אנונימי
לא אני לא רוצה זוגיות ואם דחיתי אותך למה שערות לאחר אם אני לא רוצה זוגיות