10 תשובות
לא...
אנונימית
לא
מפריעע
ממש מפריע!
כןן וואוו הדבר הכי מציק בעולםם!!!!!!!!!!!!!! לא סובלת אנשים שרושמים שתי חחח אני מסוגלת לחסום אותם ישר
בכללי זה כן מציק לי, כי מה הבעיה שלכם להוסיף עוד כמה ח' ולא לצאת מייבשים. אבל נגיד כאן באתר אי אפשר לכתוב באותיות כפולות אז אני מעדיפה לרשום חחח מאשר ח ח ח ח ח ח
מקווה שזה ברור :)
מקווה שזה ברור :)
לא לא מפריע אבל אם זה כל הזמן אולי קצת.
חח לא
אוי ווי..
זה קרינגי רצח
ח אחת מצידי
שלוש ח
ארבע ח
מיליון ח
רק לא חח!!!!!
זה קרינגי רצח
ח אחת מצידי
שלוש ח
ארבע ח
מיליון ח
רק לא חח!!!!!
באותו הנושא: