5 תשובות
תתחילי איתו יאלה מאמינה בך אחותי
שואל השאלה:
כן אבל אני בקושי רואה אותו אבל זה ממש מוזר פתאום לגשת אליו ולהגיד לן היי באמצע החיים ואין לי אפילו את האינסטה שלו
כן אבל אני בקושי רואה אותו אבל זה ממש מוזר פתאום לגשת אליו ולהגיד לן היי באמצע החיים ואין לי אפילו את האינסטה שלו
תגידי לו
יש מצב לאינסטגרם?
יש מצב לאינסטגרם?
שואל השאלה:
אין לי משוג אפילו איזה קומה הוא אני רק יודעת שהוא בניין לידי וזה מעצבן
אין לי משוג אפילו איזה קומה הוא אני רק יודעת שהוא בניין לידי וזה מעצבן
שואל השאלה:
זה לא מביך באמצע החיים?
זה לא מביך באמצע החיים?
באותו הנושא: