5 תשובות
תתחילי איתו יאלה מאמינה בך אחותי
שואל השאלה:
כן אבל אני בקושי רואה אותו אבל זה ממש מוזר פתאום לגשת אליו ולהגיד לן היי באמצע החיים ואין לי אפילו את האינסטה שלו
תגידי לו
יש מצב לאינסטגרם?
שואל השאלה:
אין לי משוג אפילו איזה קומה הוא אני רק יודעת שהוא בניין לידי וזה מעצבן
שואל השאלה:
זה לא מביך באמצע החיים?