6 תשובות
זה יכאב בנחיתה
מניסיון
סתם סתם למה אתה שואל? הכל טוב?
זה לא תמיד תלוי בגובה כי אם אתה שובר תמפרקת הלך הבן אדם
מניסיון
סתם סתם למה אתה שואל? הכל טוב?
זה לא תמיד תלוי בגובה כי אם אתה שובר תמפרקת הלך הבן אדם
הוא ירגיש כאב עצום למאית שנייה וימות במקום
תלוי מאיזו קומה
תלוי בגובה.
אבל כעיקרון כנראה שהוא או ישבור כמה דברים בגוף או שהוא ימצא את מותו.
- להתרחק מזה ולא לעשות דבר כזה בשום אופן.
אבל כעיקרון כנראה שהוא או ישבור כמה דברים בגוף או שהוא ימצא את מותו.
- להתרחק מזה ולא לעשות דבר כזה בשום אופן.
^מה שהוא אמר
אנונימי יקר,
אני קורא את שאלתך בדאגה, ייתכן ונושא המוות מעסיק אותך.. אולי מסקרן ומעניין אותך..אפשרי כי אתה שואל מסקרנות ותו לא.. אך ייתכן ויש מעבר לכך. במידה וכתבת את השאלה מתוך מצוקה, אני מזמין אותך אלינו לצ'אט (של סה"ר) לשיחה אנונימית ואישית, ללא שיפוטיות.. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע - הלינק לצ'אט בתחתית הפוסט.
בנוסף, אם תחפוץ, מצרף לינק למאמרים בנושא אובדנות באתר של סה"ר: https://sahar.org.il/category/articles/suicidal-tendencies/
שלך,
מתנדב סה"ר
אני קורא את שאלתך בדאגה, ייתכן ונושא המוות מעסיק אותך.. אולי מסקרן ומעניין אותך..אפשרי כי אתה שואל מסקרנות ותו לא.. אך ייתכן ויש מעבר לכך. במידה וכתבת את השאלה מתוך מצוקה, אני מזמין אותך אלינו לצ'אט (של סה"ר) לשיחה אנונימית ואישית, ללא שיפוטיות.. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע - הלינק לצ'אט בתחתית הפוסט.
בנוסף, אם תחפוץ, מצרף לינק למאמרים בנושא אובדנות באתר של סה"ר: https://sahar.org.il/category/articles/suicidal-tendencies/
שלך,
מתנדב סה"ר