12 תשובות
טימטום, לא מתבדחים על דבר כזה
לא בסדר בכלל.
לדעתי זה בושה וחרפה לצחוק על דברים כאלה.. כי אשכרה 6 מיליון אנשים מתו ובסוף עושים מזה בדיחות? בושה.
לפי דעתי זה נוראי לעשות בדיחות על משהו עצוב ומשפיל
חברים חברים

הומור שחור שמעתם על זה?
שזה סך הכל בדיחה.
מצחיק אבל בגבול הטעם הטוב
מי ישמע
אני אוהבת הומור שחור אז אותי הן מצחיקות אבל אני מודה שזה באמת די נוראי לצחוק על משהו כזה
יש לי הומור שחור ואין לי בעיה עם בדיחות שואה וזה ממש מצחיק
אבל אל תקחו אותי כדוגמא או משהו אני לא אומרת שזה בסדר אבל קרה , עבר ואפשר לצחוק קצת
בסך הכל הומור שחור, רילקס.
בדיחות שואה זה סבבה לגמרי כל עוד לא מגזימים, ולרוב זה יותר מצחיק מבדיחות רגילות.
שזה דבר מגעיל
אוהבת בדיחות שואה