27 תשובות
היא לא רצח
תעשה טובה אל תתרבה
שואל השאלה:
זה כן רצח...
זה כן רצח...
אנונימי
שואל השאלה:
אתם לא עונים על השאלה
אתם לא עונים על השאלה
אנונימי
יודע מה בוא אני אשאל אותך שאלה
אם יש אדם שהוא לא מביא ילדים לעולם, זה נחשב רצח?
אם יש אדם שהוא לא מביא ילדים לעולם, זה נחשב רצח?
זה רצח של עובר עם פוטנציאל להיות בן אדם.
אנשים מתמקדים בשאלה הפחות רלוונטית, אם זה רצח או לא.
מה שרלוונטי זה אם זה מוסרי ובסדר. אם הגיעו למצב שצריך לעשות הפלה אז זה לא באמת משנה אם זה רצח.
לגבי השאלה שלך, זה כמו לשאול האם ההורים של רוצח (למשל) אחראים על הרצח, כי אם לא היו מביאים את הרוצח זה לא היה קורה. התשובה היא לא, כי לא התכוונו לזה.
אנשים מתמקדים בשאלה הפחות רלוונטית, אם זה רצח או לא.
מה שרלוונטי זה אם זה מוסרי ובסדר. אם הגיעו למצב שצריך לעשות הפלה אז זה לא באמת משנה אם זה רצח.
לגבי השאלה שלך, זה כמו לשאול האם ההורים של רוצח (למשל) אחראים על הרצח, כי אם לא היו מביאים את הרוצח זה לא היה קורה. התשובה היא לא, כי לא התכוונו לזה.
נתחיל מזה שהפלה כלעצמה היא לא רצח לול
דבר שני , הריון נוצר מהפרייה של ביצית אחת, לא של כל הביציות בגוף של הנקבה.
אז איפה האינסוף פה בדיוק?
גם אם העובר זה נקבה אז הביציות שלה לא נוצרות עד סוף השבוע ה20 להריון אז אם ההפלה קרתה לפני (ורוב ההפלות קורות לפני) אז אין פה קשר לאינסוף בני אדם
דבר שני , הריון נוצר מהפרייה של ביצית אחת, לא של כל הביציות בגוף של הנקבה.
אז איפה האינסוף פה בדיוק?
גם אם העובר זה נקבה אז הביציות שלה לא נוצרות עד סוף השבוע ה20 להריון אז אם ההפלה קרתה לפני (ורוב ההפלות קורות לפני) אז אין פה קשר לאינסוף בני אדם
אנונימית
שואל השאלה:
לא, זה כמו שתגיד שאדם שהרים סכין זה רצח
לא, זה כמו שתגיד שאדם שהרים סכין זה רצח
אנונימי
שואל השאלה:
וזה כן קשור לאינסוף בני אדם.
תקראו את השאלה..
וזה כן קשור לאינסוף בני אדם.
תקראו את השאלה..
אנונימי
איך בדיוק עובר שעוד לא התקיים נחשב רצח
זה לא ^^ אם הגושי תאים לא יכולים להביא ילדים אז איזה בני אדם הם יביאו בדיוק?
לפי הלוגיקה שלך, כל גבר שמאונן וגומר ולא משתמש בכל תאי הזרע שיצאו כדי להפרות ביציות הוא רצח אינסוף בני אדם.
לפי הלוגיקה שלך, כל גבר שמאונן וגומר ולא משתמש בכל תאי הזרע שיצאו כדי להפרות ביציות הוא רצח אינסוף בני אדם.
אנונימית
גם בן אדם שלא מביא ילדים לעולם יכול לייצר המון בני אדם
וגם הילדים שלו והילדים של הילדים שלו והכל שרשרת שלא נגמרת
אבל אישה שעשתה הפלה ואם העובר יכל להיוולד אז הןא יכל להביא ילדים זה כן נחשב? א
וגם הילדים שלו והילדים של הילדים שלו והכל שרשרת שלא נגמרת
אבל אישה שעשתה הפלה ואם העובר יכל להיוולד אז הןא יכל להביא ילדים זה כן נחשב? א
זה לא רצח
נניח וזה בשלב מאוד מתקדם של ההריון וזה רצח, זה לא רצח של המוני אנשים, אין קשר. יכול להיות שהתינוק שיגדל להיות מבוגר לא ירצה להוליד ילדים, ומה אז יקרה? גם אם ירצה, זה לא רצח כשאין חיים
בהנחה שזה רצח
אם נרצח בן אדם אחד, אתה חושב שזה נחשב לרצח של אינסוף בני אדם?
לדעתי לא, יש פוטנציאל לשושלת שנגדעה, אבל בפועל נרצח רק בן אדם אחד
אני חושבת שזה אותו דבר
אם נרצח בן אדם אחד, אתה חושב שזה נחשב לרצח של אינסוף בני אדם?
לדעתי לא, יש פוטנציאל לשושלת שנגדעה, אבל בפועל נרצח רק בן אדם אחד
אני חושבת שזה אותו דבר
לא הבנת איך עובדת הפלה..
אנונימית
זה לא רצח.
אז אתה יכול לכתוב רצח במקום הפלה, כי הרעיון בעצם אותו דבר
אם אתה אומר שזה נחשב רצח של אינסוף אז כל רצח נחשב רצח של אינסוף ככה שרצח= רצח של אינסוף וזהו השאלה קצת סותרת את עצמה
שואל השאלה:
איך זה סותר?
וגם אני שואל אם זה נחשב לרצח רק של הילד או שזה נחשב לכל הצאצאים הפוטנציאליים שלו(כלומר אינסוף)
איך זה סותר?
וגם אני שואל אם זה נחשב לרצח רק של הילד או שזה נחשב לכל הצאצאים הפוטנציאליים שלו(כלומר אינסוף)
אנונימי
הפעולה של הפלה היא רצח של פעוט אחד.
אתה טוען שרצח של אדם אחד הוא רצח של אינסוף בני אדם.
זה לא נכון כי לא יכולים להיות אינסוף בני אדם, זה בלתי אפשרי.
אבל גם הטענה הזו לא קשורה להפלה ולא הבנתי למה קישרת אותה להפלה.
אתה טוען שרצח של אדם אחד הוא רצח של אינסוף בני אדם.
זה לא נכון כי לא יכולים להיות אינסוף בני אדם, זה בלתי אפשרי.
אבל גם הטענה הזו לא קשורה להפלה ולא הבנתי למה קישרת אותה להפלה.
אחד.
אתה צודק, מי שעושה הפלה הוא עושה רצח אין סופי של אנשים. צריכים לשים כאלה אנשים בכלא
אנונימי
כן
אנונימי
רצח = הפלה = טרור = מאסר עולם.
הפלה זה פשוט רצח אין סופי
הפלה זה פשוט רצח אין סופי
אנונימי
אבל לרצוח מישהו זה גם לרצוח אינסוף בני אדם, ואם כבר זרע לבטלה זה אלפי בני אדם מבוזבזים
איך מאסר עולם שווה לרצח?
באותו הנושא: