8 תשובות
כדאי לך לנסות לפתור את זה ותגידי לה שנפגעת מזה
שואל השאלה:
יצאתי במקום לדבר איתה כי היא דיברה עם ילדה אחרת ואז היא שאלה אם רציתי לדבר איתה אבל אני חושבת שאכתוב לה מכתב ואסביר את עצמי
אנונימית
שואל השאלה:
הבאתי לה את המכתב והיא אמרה שהיא תקרא ועד עכשיו היא לא אמרה כלום או רשמה והיה לי שיעור איתה
אנונימית
שואל השאלה:
היא אמרה שבסדר אבל שלא יהיה לה זמן בהפסקה, כנראה לא בא לה לדבר איתי כי פעם היא הייתה מפנה בשבילי
אנונימית
שואל השאלה:
היא קראה לי היום ואמרה לי לבוא ושאלה אם ראיתי מה שהיא רשמה לי אתמול והיא גם התקשרה אליי בבוקר
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה רבה
אנונימית
שואל השאלה:
היא שלחה לי הודעה בצאת השבת
אנונימית
שואל השאלה:
היא אמרה שנדבר בשלישי
אנונימית