4 תשובות
כן
מותר לה להחרים רק לשעה הזאת של השיעור, מעבר לזה היא מחוייבת להחזיר. טוב שלקחת לה
כן , זה הטלפון שלך
כן
לא מבינה מאיפה הזכות לקחת לתלמידים דברים אישיים
פלאפון שלך, זכותך המלאה.