9 תשובות
לדעתי לא מביך.
זה ממש לא מביך
אבל את טועה.
פורים זה חג מדהים, זה היום היחיד השנה שאת יכולה להיות מי שאת רוצה, והגיל פה לא קשור.
פורים זה חג שמח ומצחיק שבו אתה יכול להשתחרר ולהיות לא אתה
פורים זה חג מדהים, זה היום היחיד השנה שאת יכולה להיות מי שאת רוצה, והגיל פה לא קשור.
פורים זה חג שמח ומצחיק שבו אתה יכול להשתחרר ולהיות לא אתה
לא מביך כל המורים בבית ספר שלי התחפשו
וגם כמעט כל הילדים (יב)
וגם כמעט כל הילדים (יב)
אנונימי
לא רואה בזה מביך
היחיד שמביך פה זה אתה אנונימי
פורים זה לכל הגילאים
פורים זה לכל הגילאים
ממש לא!
וואי הכי לאא
פורים זה חג של כל היהודים, אין לזה גיל.
יותר מביך יהיה לא להתחפש אפילו שהיית רוצה רק כי זה ''חג של ילדים''.
פורים זה חג של כל היהודים, אין לזה גיל.
יותר מביך יהיה לא להתחפש אפילו שהיית רוצה רק כי זה ''חג של ילדים''.
אני לא מתחפש אבל לא נראלי מביך, הם נהנים מהחג, פעם אחרונה בביהס במילא...
באותו הנושא: