4 תשובות
שואל השאלה:
כי חלק אמרו לי שזה לא דרך טובה ואני צריך להמשיך הלאה ולשמוח כדי לשכוח ממנה
אנונימי
לא נורא, מקסימום יש עוד פעם מסיבה תלך
ברור
ברור זה בחירה שלך , לא חייב לצאת בפורים