80 תשובות
כן אתה סוטה
סוטה
אבל הרוב ככה
אבל הרוב ככה
מטריד שלך
כן אתה סוטה
כן. אבל די מטריד
כן טיפה סוטה
נורמאלי
גם אני ככה אחי זה לגיטימי לחלוטין
שואל השאלה:
אני לא נוגע או אומר משהו. תבינו, אני לא כזה.
אני לא נוגע או אומר משהו. תבינו, אני לא כזה.
לא כזה סוטה בואו
הוא פשוט אומר בקול את מה שכולם חושבים
הוא פשוט אומר בקול את מה שכולם חושבים
שובבי
צור יא שבור
תראה פורנו וזהו
תראה פורנו וזהו
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רואה פורנו, זה מחפצן נשים.
אני לא רואה פורנו, זה מחפצן נשים.
תראו מי מדבר על להחפיץ נשים אני מת
אנונימי
שואל השאלה:
^מה קשור?
^מה קשור?
אז אתה לא אוהב פורנו כי זה מחפצן נשים
אבל אתה אוהב את פורים בגלל שנשים מתלבשות חשוף
אתה לא שם לב לבעיה פה?
אבל אתה אוהב את פורים בגלל שנשים מתלבשות חשוף
אתה לא שם לב לבעיה פה?
אנונימי
שואל השאלה:
^זה גם גדלים לא אמיתיים.
זה סרט שהתפקיד שלו זה לגרום לאנשים לא*נן.
ואל תגזים, פורנו זאת ממש התעללות בנשים.
^זה גם גדלים לא אמיתיים.
זה סרט שהתפקיד שלו זה לגרום לאנשים לא*נן.
ואל תגזים, פורנו זאת ממש התעללות בנשים.
אין לי כוח אפילו להתווכח
האירוניה פשוט הצחיקה אותי. זה הכל.
האירוניה פשוט הצחיקה אותי. זה הכל.
אנונימי
אל תשקר לעצמך
שואל השאלה:
^^^למה אנס? אני בחיים לא אתקרב למישהי ללא רשותה!
^^^למה אנס? אני בחיים לא אתקרב למישהי ללא רשותה!
אתה באמת שואל?
שואל השאלה:
^^כן
^^כן
זה מה שעובר לאנסים במוח חיים
שואל השאלה:
^^למה מטומטם? חבר'ה, אתם לא מכירים אותי.
^^למה מטומטם? חבר'ה, אתם לא מכירים אותי.
שואל השאלה:
^אז אני בחיים לא אאנוס. גברים צריכים לשלוט בעצמם לא משנה מה.
^אז אני בחיים לא אאנוס. גברים צריכים לשלוט בעצמם לא משנה מה.
שרפו אותך כאן זהוא לך תשכנע אותם
אמלהה אין פה טאקט גם ככה השאלה עומדת להימחק
מי שלא יודע
לאנס אין היגיון בקטע כזה
אשכרה ילד בן 14 מתחרמן מבנות בגלל פורים קצת טאקט
מי שלא יודע
לאנס אין היגיון בקטע כזה
אשכרה ילד בן 14 מתחרמן מבנות בגלל פורים קצת טאקט
אחי כתבת שאתה אוהב את פורים בגלל המחשוף
אז את משווה הידלקות על משהו לפאקינג אונס?
שואל השאלה:
^^^גם בגלל זה. אבל זאת לא הסיבה.
^^^גם בגלל זה. אבל זאת לא הסיבה.
אתה סוטה חביבי
סוטה אבל לגיטימי
זה סוטה סורי
הידלקות אחי?
הוא מתחרמן מילדות
הוא מתחרמן מילדות
הידלקות?? זה לא נראה לי הידלקות
וואי וואי סורי אבל הגזמתם.
(ואומרת פה עוד בת דתיה שהגזמתם.)
(ואומרת פה עוד בת דתיה שהגזמתם.)
את עושה לו רצח אופי באינטרנט על פאקינג כלום
ואני הלא נורמלי
ואני הלא נורמלי
dont call me baby
מה
מה
איזה עוד בן לא רואה בת חצי ערומה ולא מתחרמן?
אנשים בואו הוא רק אמר בקול מה שלכולם פה עובר או עבר פעם בראש. לא אומרת שזה בסדר אבל לקרוא לו אנס?
אנשים בואו הוא רק אמר בקול מה שלכולם פה עובר או עבר פעם בראש. לא אומרת שזה בסדר אבל לקרוא לו אנס?
הוא כתב פה משהו ליטרלי לא בסדר
אבל הוא אומר שזו הסיבה שהוא אוהב את פורים
שואל השאלה:
אני פשוט חושב שבת שמתלבשת חשוף זה יפה. אולי טעיתי קצת בניסוח, ואני מתנצל אם גרמתי לפרובוקציה כלשהי. אני ממש לא אנס, ואל תגידו לי דברים כאלה כי אתם לא מכירים אותי.
אני פשוט חושב שבת שמתלבשת חשוף זה יפה. אולי טעיתי קצת בניסוח, ואני מתנצל אם גרמתי לפרובוקציה כלשהי. אני ממש לא אנס, ואל תגידו לי דברים כאלה כי אתם לא מכירים אותי.
מי אמר שאתה אנס אמרנו שיש לך מחשבות של אנס
יודעת מה סבבה אז דעתי כאישה.
את רוצה לומר לי שמישהי שהולכת חצי ערומה בנים לא מסתכלים עליה ומחליפים מבטים של כזה "הא הא קלטת אותה".
אני לא אומרת שזה בסדר אבל לקרוא לבנאדם אנס על משהו שבואי כמעט כל בן יחשוב? וואלה לא לגיטימי.
את רוצה לומר לי שמישהי שהולכת חצי ערומה בנים לא מסתכלים עליה ומחליפים מבטים של כזה "הא הא קלטת אותה".
אני לא אומרת שזה בסדר אבל לקרוא לבנאדם אנס על משהו שבואי כמעט כל בן יחשוב? וואלה לא לגיטימי.
הוא אמר שהוא אוהב את פורים רק בגלל הבגדים החשופים
רק מוכרח לציין
שאם אישה הייתה כותבת שהיא אוהבת את פורים בגלל שבנים חושפים טופלס,
לא הייתה כאן שנאה בכלל.
שאם אישה הייתה כותבת שהיא אוהבת את פורים בגלל שבנים חושפים טופלס,
לא הייתה כאן שנאה בכלל.
אנונימי
שואל השאלה:
^^^לא אמרתי את זה.
^^^לא אמרתי את זה.
תאמין לי שהיה
הליטרלי שאלה
הליטרלי שאלה
את רוצה להתערב על זה?
אנונימי
שואל השאלה:
^^^^לא היה, ואתם עושים לי רצח אופי רק בגלל שאלה שאולי הניסוח שלה היה שגוי.
^^^^לא היה, ואתם עושים לי רצח אופי רק בגלל שאלה שאולי הניסוח שלה היה שגוי.
אני ממש לא מגינה עליו. אני חושבת שזה דוחה. אני חושבת שזה כל-כך לא בסדר. אבל אני אומרת שכולם חושבים בדיוק מה שהוא חושב וזה לא הופך אותו לאנס אז בואו ניכנס לפרופורציות.
כן הוא מתבגר חרמן מגעיל. אנס לא.
כן הוא מתבגר חרמן מגעיל. אנס לא.
^^תודה רבה לך
אנונימי
אתה חושב שזה יפה אסתטית, או מושך מינית?
אנונימית
שואל השאלה:
^גם וגם, אבל באמת אין לי רעיונות חולניים כאלה בראש כמו שאתם חושבים.
^גם וגם, אבל באמת אין לי רעיונות חולניים כאלה בראש כמו שאתם חושבים.
^טוב, זה בסדר. גם אני חושבת ככה ואני בטוחה שעוד הרבה חושבים ככה. אתה פשוט אומר את זה, ואין בזה שום בעיה.
אנונימית
אתה סוטה אבל זה בנים כאחלו זה הורמונים בכללי אז כן
אין לנו זכות לשפוט
מה הבעיה בסוטה כל עוד הוא מכבד אותן זה נורמלי
השתגעתם לגמרי מה אתם בני 10
^וואו אשכרה אמרת מתלבשת כמו מופקרת באמת מרחמת עליך
השתגעתם לגמרי מה אתם בני 10
^וואו אשכרה אמרת מתלבשת כמו מופקרת באמת מרחמת עליך
כן אתה סוטה
שואל השאלה:
^^^הן ממש לא מופקרות.
^^^הן ממש לא מופקרות.
לא, אתה סוטה
מה זאת השאלה הזאת? ברצינות
אולי די כבר להיות טרול
מה זאת השאלה הזאת? ברצינות
אולי די כבר להיות טרול
בחייאת עדיף שתילך לראות פורנו מאשר אותן:)
שואל השאלה:
^לא רואה.
^לא רואה.
לגיטימי.
אנחנו נמשכים יותר לבנות שמתלבשות חשוף, בפורים בנות מתלבשות חשוף(לא אומר שיש בזה משהו רע). למה שהוא לא יאהב? איך הגעתם לזה שהוא אנס ומגעיל? אין שום דבר רע בחרמנות, הפוך מי שלא חרמן יש לו בעיה ביצר המיני.
אנחנו נמשכים יותר לבנות שמתלבשות חשוף, בפורים בנות מתלבשות חשוף(לא אומר שיש בזה משהו רע). למה שהוא לא יאהב? איך הגעתם לזה שהוא אנס ומגעיל? אין שום דבר רע בחרמנות, הפוך מי שלא חרמן יש לו בעיה ביצר המיני.
תהנה אף אחת כנראה לא שמה עלייך חח
איפה הוא אמר שהוא מתחרמן על ידידות שלו?תפסיקו להוציא לבן אדם מילים מהפה בחיאת הוא בן 14 נחמד ואתם קוראים לו אנס סוטה וחרמן מגעיל, תרגיעו.
לדעתי זה לגיטימי כל עוד אתה לא נוגע או אומר
כן אתה סוטה וטפ
בעיניי ממש לא, זה סוטה והזוי
אני שונאת בנים
שואל השאלה:
^למה?
^למה?
לגיטימי נראלי
מה לגיטימי?
זה סוטה לחלוטין.
זה סוטה לחלוטין.
^זה דווקא תואם מאוד את דרך הטבע. לא סוטה בכלל.
אנונימית
^עצוב שזה בא מבת
^זה פשוט ביולוגית הגיוני, זו לא אני קבעתי את זה.
אנונימית
זה בכלל לא לגיטימי איזה גבר נורמלי יחשוב על זה זה דפוק
זה גם נואש בן אדם תשחרר מה אתה ילד בן ארבע לך תצפה בפורנו
סוטה
אנונימית
הייתם רוצים שאני אבהה לכם באיבר המין? לא. נכון?
אז תפסיקו עם זה כבר
אז תפסיקו עם זה כבר