9 תשובות
מדהים.. ושקט
אנשים שלא יוצאים לשום מקום לא בהכרח לוזרים...
טוב מאוד וכיף ונחמד
לא עשיתי כלום היום
לא עשיתי כלום היום
אני מרגיש מותקף
משעמל
אני מתכנת המקום.. אז לא :)
אנונימי
למה להטיף ולהשוויץ לאחרים?, זאת התנהגות שמגדירה חד משמעית טיפשות.
תהני להכניס יותר טמטום לראש שלך חמודה❤
תהני להכניס יותר טמטום לראש שלך חמודה❤
אנונימי
אני מעדיף לתכנת במחשב
אנונימי
מנסיון אני אוהב את זה
באותו הנושא: