9 תשובות
מדהים.. ושקט
אנשים שלא יוצאים לשום מקום לא בהכרח לוזרים...
טוב מאוד וכיף ונחמד
לא עשיתי כלום היום
אני מרגיש מותקף
משעמל
אני מתכנת המקום.. אז לא :)
אנונימי
למה להטיף ולהשוויץ לאחרים?, זאת התנהגות שמגדירה חד משמעית טיפשות.
תהני להכניס יותר טמטום לראש שלך חמודה❤
אנונימי
אני מעדיף לתכנת במחשב
אנונימי
מנסיון אני אוהב את זה