9 תשובות
גם וגם
אבל זה בסדר גם אני ככה
אבל זה בסדר גם אני ככה
לא
לא.
שואל השאלה:
אוקיי תודה...
אוקיי תודה...
אתה טוב בסטיפס זה גם משהו
אנונימי
לוזר זה שאתה גרוע בהכל
כן
לא, אתה לא אף אחד מהם, אתה פשוט אתה וזה בסדר, אני מאמינה שבעתיד הדבר שאתה טוב בו יבוא אליך לבד.
לאא פשוט תמצא את הדבר שאתה טוב בו
באותו הנושא: