התחברות הרשמה

יש מצב שיווצר לי חור אם אני אשתה איזה 6 xl ולא אצחצח שיניים?

7 במרץ 2023, 13:43
שינייםצחצוח שינייםהלבנת שינייםבריאות השןמשחת שיניים    
4 תשובות
כן גם איידס
אנונימי
לא אמרת כלום בעצם
ל
ליעוז
כן
ש
שונאת גברים
6 אקסלים ביום?
ואו אחותי למה את מזיקה כל כך לגוף שלך?
^
^Royalty^
באותו הנושא:
זה בסדר שחד פעמי לא אצחצח שיניים לפני השינה?
זה רע אפ אני אצחצח שיניים ואשתה פטל לאחרמכן?
אם אני אצחצח שיניים פעם בכמה ימים במקום כל יום השיניים שלי ירקבו?
זה נורא אם אני אצחצח שיניים ואז אשתה תה?
מה יקרה אם אני לא אצחצח שיניים כמה חודשים?
אם אני אשתה וודקה ואחר כך אצחצח שיניים ההורים שלי יריחו?
קטילה לאם אצחצח שיניים תתנשקי איתי?
אם לא אצחצח שיניים פעם אחת זה קריטי?
אם יש לי שיניים צהובות ואני אצחצח טוב הן יתחילו להיות לבנות?
זה בסדר אם אני לא אצחצח שיניים רק הלילה הזה?
עד כמה זה יהיה מוזר שאני אביא לבסיס מברשת שיניים ומשחת שיניים ואצחצח בצהריים בבסיס?