5 תשובות
יהיה לזה טעם מזעזע בטח לול
כן
שואל השאלה:
אני אנסה את זה
אני אנסה את זה
אנונימית
לא אבל מה הפואנטה בצחצוח שיניים
בלילה כשמצחצחים שיניים הולכים לישון ולא אוכלים או שותים משהו עם סוכר אחר כך
פשוט תצלצלי אחר כך עוד פעם
בלילה כשמצחצחים שיניים הולכים לישון ולא אוכלים או שותים משהו עם סוכר אחר כך
פשוט תצלצלי אחר כך עוד פעם
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה לשים את הבקבוק ליד המיטה זה פטל שהכנתי בבקבוק לפני כמה שעות
אני רוצה לשים את הבקבוק ליד המיטה זה פטל שהכנתי בבקבוק לפני כמה שעות
אנונימית
באותו הנושא: