9 תשובות
בחיים לא, אני לא קובעת לו מה לעשות אף עם
אנונימית
כל עוד אני סומכת עליו אין סיבה שלא.
אבל למה שהוא ילך לבד?
מדובר על יציאה עם חברים?
אבל למה שהוא ילך לבד?
מדובר על יציאה עם חברים?
שואל השאלה:
אני רוצה ללכת איתו
כן הולך עם חברים
אני רוצה ללכת איתו
כן הולך עם חברים
אנונימית
אם את סומכת עליו אז אין סיבה שהוא לא יצא.
זו כאילו יציאה של החבורה שלו? בנים יענו?
כי אם זה רק בנים אז נראה לי פחות מתאים.. אבל אם זה לא אז אין סיבה שלא תצטרפי
זו כאילו יציאה של החבורה שלו? בנים יענו?
כי אם זה רק בנים אז נראה לי פחות מתאים.. אבל אם זה לא אז אין סיבה שלא תצטרפי
שואל השאלה:
^^כן רק בנים
^^כן רק בנים
אנונימית
אז עזבי. תצאו פעם אחרת ביחד. הכל טוב.
שואל השאלה:
טוב תודהה
טוב תודהה
אנונימית
בכיף
לא אני סומכת עליו
באותו הנושא: