8 תשובות
שואל השאלה:
בטעות הוספתי ת
אני בן
אנונימי
סתם ילדות מגעילות לא מחונכות
לא צריך להתייחס אליהן היית בסדר לגמרי
פורים שמח :)
בסדר תתעלם, שיגידו מה שבא להן. זה לא אומר שאתה באמת מכוער.
נשמע כמו ילדים בגיל 12
דבר ראשון, אני חושבת שזה ספאם בגלל שכתוב אנונימית.
דבר שני, אם זה לא ספאם, היא סתם הייתה ממש מגעילה וזו לא אשמתך.
לא יודעת בן כמה אתה אבל יש להן וויב של כיתה ז..
אל תיקח ללב בנות זה עם רשע (תזהרו ממני מי שיגיד פיקמי) תתקדם האלה.. אתה לא הטעם שלה ןהכל בסדר עם זה.. כנראה ניסתה להעלות ךעתצה כשקראה לך מכוער ןזהו
תתקדם
אנונימית
לא לא ממש לא. בנות זה באמת עם רע^
איכ בנות מגעילות אתה לא אשם בכלום אל תחשוב שעשית משהו לא טוב!
התנהגת בסדר גמור מותר לך לפנות לבנות וזה דרך יפה להתחיל עם מישהי.
זו בעיה שלהן שהן הגיבו ככה, זה לא בסדר וזה לא אומר עלייך כלום, אל תקח ללב.