11 תשובות
הכי טוב לאכול מסודר ובריא וספורט בלי דרכי קיצור.
הכי מועיל להרזות ,
לקחת רטלין זה גם יכול לעשות הפוך ולאכול יותר
הכי מועיל להרזות ,
לקחת רטלין זה גם יכול לעשות הפוך ולאכול יותר
שואל השאלה:
אבל בדרך כלל כן?
אבל בדרך כלל כן?
אנונימית
לא יודעת אם הפרעות אכילה אבל ייקח לך זמן להתרגל לאכול שוב ואת תרגישי סוג של שליטה אני אומרת את זה מניסיון אישי ובכללי אני ממליצה לך לא לקחת את הרטלין בשביל זה אבל זאת החלטה שלך ואני אומרת את זה לטובתך
אותי רטלין דיכא ולא אכלתי אבל אל תקחי את זה אם זאת המטרה
אחותי עצם העובדה שאת חושבת על לעשות את זה מראה שיש לך כבר הפרעות אכילה ושאת מנסה לפגוע בעצמך... לכי לבקש עזרה.
^^גם לי זה קרה יש כלכך הרבה תופעות לוואי לרטלין שזה פשוט חא שווה לקחת אותו למטרה שבגללה את רוצה
את תשמיני יותר
בדרכ כשלא אוכלים בגלל ההשפעה של הכדור, אחרי שנגמרת ההשפעה את רעבה ממש אם לא אכלת כלום (זה יבוא בבום) אז את תאכלי לא נכון ותשמיני.
בגלל זה כאלו שלוקחים את הכדור צריכים לאכול לפני ומדי פעם לאכול בכוח בגלל החוסר רעב (ההשפעה). כמובן שהתופעות לוואי הן אידיבדואליות וסביר להניח שעדיין תהיי רעבה..
אגב וגם אם כן, התופעות לוואי הנלוות שיהיו לך כמו דיכאון, תחושה של דופק מהיר, כאב ראש וכו לא שווים את זה בשום אופן
בדרכ כשלא אוכלים בגלל ההשפעה של הכדור, אחרי שנגמרת ההשפעה את רעבה ממש אם לא אכלת כלום (זה יבוא בבום) אז את תאכלי לא נכון ותשמיני.
בגלל זה כאלו שלוקחים את הכדור צריכים לאכול לפני ומדי פעם לאכול בכוח בגלל החוסר רעב (ההשפעה). כמובן שהתופעות לוואי הן אידיבדואליות וסביר להניח שעדיין תהיי רעבה..
אגב וגם אם כן, התופעות לוואי הנלוות שיהיו לך כמו דיכאון, תחושה של דופק מהיר, כאב ראש וכו לא שווים את זה בשום אופן
אם הרטלין זה לא קורה לפחות לי זה לא מה שקרה
אני התחלתי לקחת רטלין מלפני שלוש שנים בהתחלה לא אכלתי אחרי איזה שנתיים התחלתי לאכול רגיל
אנונימי
חלק מהתגובות פה לא נכונות וחשוב לי לציין, זה לא יגרום לך הפרעת אכילה נפשית כי זה לא פסיכולוגי אבל אם תעשי את זה יותר מידי זמן הגוף שלך עלול לפתח הפרעת אכילה שנובעת מזה שהוא לא יידע להתמודד עם הרבה אוכל וכבר לא תהיי רעבה גם כשאת כבר לא בהשפעת ריטלין או שלא תוכלי לאכול הרבה...
אני אומרת לך את זה מניסיון... אם תרצי אני אוכל להסביר לך יותר מה קרה לי...
אני אומרת לך את זה מניסיון... אם תרצי אני אוכל להסביר לך יותר מה קרה לי...
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית ^ - מה קרה לך?
אנונימית ^ - מה קרה לך?
אנונימית
באותו הנושא: