4 תשובות
אני לא מתחפשת אבל את צריכה לזכור שפורים ושזה יראה נורמלי לגמרי
אם לא בא לך אל תתחפשי
אני לא מתחפש
אם כל העולם עושה את זה למה שתהיה מובך? ואני לא מתחפש לא ממבוכה מאי מציאה...
תלכי כמו שאת רוצה.
כמובן(התחפשתי לסימפ)
אנונימי