8 תשובות
אותי זה לא היה מביך אבל לא הייתי מספרת את זה לאף אחד כי אני כבר יודעת מה יהיו התגובות.
לא מביך.
מה מביך בזה, זה אבא שלך
לא מביך אבל לא תספרי לאף אחד כי אנשים מפגרים ונוטים להבין דברים בצורה שגוייה
זה אסור לא?
אני רק שואלת ...
אנונימית
זה לא מביך בכלל אני תמיד ישן עם אמא שלי באותו במיטה בחופשות
הי אנונימית,

אני קורא את השאלה שלך, שנדמה כי מטרידה אותך, ורציתי להגיד לך שהתשובה אליה נמצאת רק אצלך... רק את יודעת מה את מרגישה כלפי הסיטואציה ורק את יכולה להחליט האם היא גורמת לך לאי נוחות (גם שמדובר באבא...). אם את מרגישה לא בנח, אז חשוב שתאמרי את זה בקול ברור...

יקרה, במידה ותרצי להתיעץ או לחלוק את התחושות, אני רוצה להזמין אותך לעמותה בה אני מתנדב, עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת)... העמותה מפעילה צא'ט אנונימי בו תוכלי לשתף אותנו בכל מה שתרצי... אנחנו נקשיב וננסה לסייע כמה שנוכל...

מחכים לך,
מתנדב סה"ר