חבר שלי לפעמים מזכיר את האקסית שלו שהיא גם הייתה האהבה הראשונה שלו
הוא אומר לי תמיד שהוא מאוד אוהב אותי ואומר שאין לו כלום אליה אבל ברגעים רנדומלים הוא פשוט מזכיר אותה לא לטובה או לרעה פשוט מספר על מקרים שהיו להם לפעמים בדרך אגב לא בצורה רומנטית או משו פשוט מספר וזה מציק לי בטירוף והם לא מדברים או משו והוא גם חסם אותה אבל לא יודעת זה משגע אותי לגיטימי?