התחברות
הרשמה
למה בקושי יש לי התאמות באפליקציות של היכרויות , יכול שזה בגלל שאני גבר ?
4 במרץ 2023, 05:26
הכרויות
אתרי הכרויות
דייטים
2 תשובות
כנראה אתה טוב מדי בכדי שתיהיה לך התאמה שם
I
It's happening again
כנראה ביגלל שאתה סטרייט
אנונימית
באותו הנושא:
אם בקושי ויש לי התאמות באפליקציות של היכרויות זה אומר שאני מכוער ?
אני נמצאת באפליקציית היכרויות והיתה לי התאמה...
איזה התאמות יש בבגרות? למי שיש התאמות
יש לי 0 התאמות בכל אפליקציית הכרויות והתמונות טובות איך זה הגיוני?
מה ההבדל בין התאמות מבניות ובין התאמות פיזיולוגיות ובין התאמות התנהגותיות?
כמעט ואין לי התאמות באפליקציות של היכרויות, זה אומר שאני מכוער ?
למה בקושי ויש לי התאמות בOkCupid?
באפליקציות היכרויות אתה צריך שתהיה התאמה בשביל שתוכלו לדבר?
בנים יש לכם הרבה התאמות באפליקציות היכרויות ?
לא הולך לי באפליקציות היכרויות כגבר מה אני עושה לא נכון ? בקושי התאמות ובחורות לא עונות
טינדר או אוקיי קיופיד ? בקושי יש לייקים והתאמות באפליקציות האלו