3 תשובות
טינדר נראה לי יותר מוכר
כי אתה לא מספיק נראה טוב/התמונות לא טובות ואתה צעיר מדי.
בקיופיד קצת יותר קל
אנונימי
אישית הייתי בשתי האפליקציות.
בשתי האפליקציות יצאתי עם מלא בחורות.
בטינדר - בעיקר סטוצים.
בקיופיד - בעיקר עם בנות שזה היה עם כל אחת שלושה דייטים שנגמרו בעיקר בסקס כל פעם.

וזוגתי המושלמת היא בכלל גרה בעיר שלי ולא הכרתי אותה באפליקציה והיא הבחורה הכי יפה, חכמה ונורמלית שאני מכיר.