11 תשובות
להפרד ! איפה הכבוד שלו
לקלל בצורה כזאת בגלל ריב?
נראה לי משהו לא בסדר בו...
נראה לי משהו לא בסדר בו...
דברי איתו על זה קודם כל זה לא בסדר..
ובסופו של דבר אם זה דיל ברייקר בעינייך תעשי את השיקולים שלך ותיפרדי ממנו
ובסופו של דבר אם זה דיל ברייקר בעינייך תעשי את השיקולים שלך ותיפרדי ממנו
להיפרד!!
להיפרד!!!
זה לא סבבה אבל לא שווה להיפרד בגלל דבר כזה
וואי וואי על מה רבתם?
שמעי זה מאוד תלוי מה קרה בניכם, אבל לדעתי אתם צריכים לדבר על זה ולא לתת לדבר קטן לשבור את מה שהיה בניכם.
שמעי זה מאוד תלוי מה קרה בניכם, אבל לדעתי אתם צריכים לדבר על זה ולא לתת לדבר קטן לשבור את מה שהיה בניכם.
למה אתם ממליצים לה ישר להיפרד אתם לא יודעים מה הגבולות שלה מה הרקע וכו
תעשי מה שאת חושבת לנכון ויודעת בוודאות כי את זאת שמכירה אותו
תעשי מה שאת חושבת לנכון ויודעת בוודאות כי את זאת שמכירה אותו
איך קל לאנשים פשוט להגיד להיפרד..
אני יודעת שזה לא קל אבל תעמידי אותו במקום אין דבר כזה לדבר אליך מסריח לא משנה כמה הוא עצבני זה לא מעניין.
אני יודעת שזה לא קל אבל תעמידי אותו במקום אין דבר כזה לדבר אליך מסריח לא משנה כמה הוא עצבני זה לא מעניין.
מה להיפרד רגע לא אתם ביחד שנה וחצי מסיבה מסויימת, כן יש מצב הוא הגזים אבל לפעמים גם נפלט ותדברו על זה בטוחה שהוא יבין את הטעות
אני חושבת שאולי נאמרו דברים בשעת כעס וברוח הריב. אני חושבת שטוב תעשי אם תכתבי לו שאת מחכה, ששיאל למה את מחכה תכתבי שאת מחכה להתנצלות - כי לא ציפית שהחבר שלך שאת אוהבת ידבר איתך בשפה כזאת. זה יפתח את השיח וייתן לכם הזדמנות לדבר על מה שהיה. אם הוא לא יתנצל ולא יסביר את עצמו בצורה שתשביע את רצונך עברי הלאה. לרוב ריבים הם הזדמנות טובה לחזק את הקשר. תני לו הזדמנות להסביר ולפצות אותך. הלואי שייצאו מזה דברים טובים
באותו הנושא: