14 תשובות
היא צודקת
חד משעמית היא צודקת
תקנה לכם במבה אדומה ותאכל איתה ואז תגיד וואי את צדקת זה ממש טעים וכאילו לא באמת משנה אם זה טעים לך או לא פשוט תאכל
היא צודקת ברה
זה מה יש
שואל השאלה:
מה.
מה.
אנונימי
אני בצד שלך
במבה אדומה זה מגעיל
במבה אדומה זה מגעיל
אנונימי
אתה צודק
לגיטימי!!!
אנונימית
אנשים שלא אוהבים במבה אדומה אני מתביישת
אנונימית
איכסי במבה אדומה
אנונימית
אתה צודק
אנונימית
במבה אדומה זה מה שאוכלים בתור ילדים כי זה עגול ועושה רעש כיפי
זה לא כזה טעים וזה גם מתוק מדי
בקיצור יש לך נקודה
זה לא כזה טעים וזה גם מתוק מדי
בקיצור יש לך נקודה
מסכים איתה
באותו הנושא: