12 תשובות
מה פתאום במיוחד לא עכשיו שהמדינה צעד למלחמת אזרחים אולי בשנת 1967 שיא הסכמיות הישראלי זה היה אפשרי
אחרת יעשו מה שרוצים, בדיוק כמו שקורה עכשיו
שואל השאלה:
כן אבל אתה לא חושב שנצרך רוב גדול יותר?
כן אבל אתה לא חושב שנצרך רוב גדול יותר?
אה אתה חושב שצריך יותר?
חשבתי התכוונת שצריך פחות ולא הבנתי,
אני אגיד לך מה, לא רואה מצב שיהיו ממשלות בשנים הקרובות של 65+, אלא ממשלות די צרות, ולשם כך צריך רוב ביחד עם האופוזיציה, יכול להיות שיש דברים מסוימים שנצרך אליהם יותר מ70, זה הגיוני מאוד
חשבתי התכוונת שצריך פחות ולא הבנתי,
אני אגיד לך מה, לא רואה מצב שיהיו ממשלות בשנים הקרובות של 65+, אלא ממשלות די צרות, ולשם כך צריך רוב ביחד עם האופוזיציה, יכול להיות שיש דברים מסוימים שנצרך אליהם יותר מ70, זה הגיוני מאוד
שואל השאלה:
חוקה לא אמורה להיחקק על ידי רוב של ממשלה אלא רוב הרבה יותר רחב ולגיטימי
חוקה לא אמורה להיחקק על ידי רוב של ממשלה אלא רוב הרבה יותר רחב ולגיטימי
אני מסכים רשמתי זאת
אוי באמת מי שעשה לי מינוס צריך רק גפרור קטן והכול נדלק לא רוצה להפחיד אבל זה המציאות אנחנו קרובים למלחמת אזרחים יותר מתמיד
לקואליציה הנוכחית אין 70 ובגלל זה נתתי מספר כזה, אני חושב שגם אלו שבאופוזיציה מסכימים למספר כזה, אם אני מדבר ספציפית על הרפורמה הם מסכימים שצריך על חוק התגברות לדוגמא הסכמה של 70/75 לפחות מחברי הכנסת ולא רק רוב קואליציוני כפי שהממשלה הנוכחית רוצה
אני לא חושב שנצליח לחוקק חוקה בישראל
אבל בכל אופן במידה וכן נצליח צריך שיהיה: 4 קריאות בכנסת, רוב של 80 חברי כנסת בכל הקריאות, לאחר מכן משאל עם על החוקה שבו יהיה צריך רוב של 50%, אם איפשהו אין את הרוב הדרוש יהיה ניתן לחוקק מחדש רק כעבור כנסת אחת
אבל בכל אופן במידה וכן נצליח צריך שיהיה: 4 קריאות בכנסת, רוב של 80 חברי כנסת בכל הקריאות, לאחר מכן משאל עם על החוקה שבו יהיה צריך רוב של 50%, אם איפשהו אין את הרוב הדרוש יהיה ניתן לחוקק מחדש רק כעבור כנסת אחת
כן, זה דבר שמצריך יותר מרוב קואליציוני
שואל השאלה:
^באמת היית רוצה ש-58 אחוזים מחברי הכנסת יקבעו את החוקה?
^באמת היית רוצה ש-58 אחוזים מחברי הכנסת יקבעו את החוקה?
רוב של 70 לפחות
באותו הנושא: