התחברות
הרשמה
למה לרוב הערבים קוראים מוחמד
2 במרץ 2023, 19:49
שאלה
2 תשובות
שאלה טובה
י
ילדה נחמדה ;
בגלל ועל שם מוחמד הנביא. דמות קדושה באיסלם.
-
-Whatever-
באותו הנושא:
איך קוראים לאמא של מוחמד דף?
למה לכל הערבים קוראים אחמד או מוחמד או חמוד או מחמוד
למה לכל הערבים קוראים או אחמד או מוחמד
איך זה הגיוני שרוב הרופאים בישראל הם ערבים ועדיין קוראים לזה מדינת אפרטהייד???
שאלה שתמיד עניינה אותי, לא בקטע גזעני, למה לכל הערבים קוראים מוחמד ואחמד?
למה כמעט לכל הערבים קוראים מוחמד או אחמד?
איך זה שלכל ערבי שני קוראים מוחמד?
למה ל*הרבה* ערבים קוראים מוחמד?
לצה לכל ערבי קיים קוראים מוחמד או אחמד?
למה הערבים מאמינים במוחמד? פירוט למטה.
למה ל90% מהערבים קוראים מוחמד?