8 תשובות
אפשר להיות בדיאטה ועדיין לאכול כמות רגילה פשוט בריאה יותר
שואל השאלה:
אני אכלתי רגיל (אורז בשר וביצה)
ואני עדיין רעבה פשוט גם לא אכלתי ארוחת בוקר יש רעיונות לנשנוש? למרות שאני ארגיש אשמה אחרי זה
אנונימית
פרי, יוגורט.. האמת אני גם בבעיה של ארוחות ביניים כי אין לי רעיונות אבל זה מה שאני אוכלת רוב הפעמים לביניים
לאכול אם את רעבה, ואפשר דברים בלי הרבה קלוריות שמשביעים לאורך זמן
אפשר אולי יוגורט, פירות וירקות
שואל השאלה:
בסוף לא אכלתי תנו לי כפיים הלכתי לישון (:
אנונימית
אל תדלגי על ארוחת בוקר!
ועל מה יש לתת לך כפיים? על זה שאת מרעיבה את עצמך? דיאטה זו לא הרעבה אנשים מתבלבלים וזה נורא חבל מאוד על החיים שלך
שואל השאלה:
לא הרעבתי את עצמי. אני אכלתי כמות גדולה ומספיקה לא הייתי צריכה לאכול עוד . זה בדיוק הקטע של הדיאטה לאכול אבל בכמות המתאימה .. לי לוקח זמן עד שהגוף שלי מרגיש שבע כי אני אוכלת מהר אחר כך פשןט הלכתי לישון, ממש לא מרעיבה את עצמי פשוט יודעת שאכלתי מספיק והגוף שלי עוד לא קלט .
אנונימית