4 תשובות
להתעלם ממנה
שואל השאלה:
זה די קשה במקרה הזה
כי היא איתי במחלקה ושמים דגש על הקטע החברי והכל
והצביעות שלה מעצבנת אותי
זה די קשה במקרה הזה
כי היא איתי במחלקה ושמים דגש על הקטע החברי והכל
והצביעות שלה מעצבנת אותי
אנונימית
שימי עלייה ז ואם היא תעקוץ אותך שוב צעקצי חזרה
תתעלמי וכשהיא צריכה עזרה תגידי לה עופי מפה והיא תבין כבר שזה לא סבבה
באותו הנושא: