2 תשובות
שואל השאלה:
כי היא אפילו לא מכירה אותי אף פעם לא נפגשנו היא כותבת "אני אוהבת אותך" ו"את מדהימה" שהיא יודעת שזה פריקינג בולשיט אני לא השפעתו על כלום מהחיים שלה אין סיבה שהיא תגיד את כל זה
כי היא אפילו לא מכירה אותי אף פעם לא נפגשנו היא כותבת "אני אוהבת אותך" ו"את מדהימה" שהיא יודעת שזה פריקינג בולשיט אני לא השפעתו על כלום מהחיים שלה אין סיבה שהיא תגיד את כל זה
אנונימית
אל תתקרבי אליה ועם היא שואלת למה תגידי לה מה את חושבת
באותו הנושא: