7 תשובות
תספרי, למה לא? מה כבר יקרה
זה לא ביג דיל אם את רוצה ספרי
כן אין לך במה להתבייש
את יכולה לספר אני מניח שזה לא סוד זה גם לא מרתיע או מפחיד אנשים ככה שאני לא חושב שיש מה לחשוש לספר
כן אין בזה שום בעיה
שואל השאלה:
זה קצת סוד עבורי
אנונימית
טוב אז את יודעת את לא חייבת
אלא אם כן זה איכשהו רלוונטי