6 תשובות
צודק בהחלט
בכללי אני מרחמת על ראש הממשלה שלנו, עושים לו עוול...
בכללי אני מרחמת על ראש הממשלה שלנו, עושים לו עוול...
אם זה אותו דבר שראיתי בטלוויזיה קודם
אני חושבת שזה מטומטם מצידו להשוות את מה שעשו בחווארה למה שעשו בתל אביב
בכלל שם שרפו כפר ושם חסמו כביש בסך הכל
אני חושבת שזה מטומטם מצידו להשוות את מה שעשו בחווארה למה שעשו בתל אביב
בכלל שם שרפו כפר ושם חסמו כביש בסך הכל
ככ צבוע
הסית והסית, מה הוא מתפלא שהגיעה השנאה.
לא מגיעה לו טיפת כבוד.
הסית והסית, מה הוא מתפלא שהגיעה השנאה.
לא מגיעה לו טיפת כבוד.
איך הוא יכול להשוות בין מה שקרה בחוויה להפגנות, פשוט מזעזע, הוא מסיט ואינטרסנט
מפתיע כמה שקרים אפשר להכניס לתוך נאום אחד. הוא באמת חושב שהמצביעים שלו מפגרים?
שהוא גיי
אנונימי
באותו הנושא: