7 תשובות
וואלה לא יודע אבל יש לך חצי שנה מלווה
אנונימי
שואל השאלה:
מה באמת?? וואי לא ידעתי תודה על המידע הנחוץ הזה אתה חידשת לי ככ הרבה! צדיק
אנונימית
אז ככה אתה צריך להיכנס לקישור שקיבלת בהודעה של משרד התחבורה ולשלם שם איזה 90 שח ואז אתה מקבל במייל היתר נהיגה שזה כמו רישיון ואז אחרי שנגמר לך המלווה והוא מצהיר לך 50 שעות לדעתי או יותר שנהגת אתה יכול לקבל רישיון
בהצלחה
נראלי שאת צריכה להיכנס לאתר של הלומדי נהיגה ושם יש לך היתר נהיגה ונראלי צריך לשלם איזה מאה שקל כדי להוציא אותו
ואז את צריכה להדפיס אותו וזה כמו רישיון
נראלי שאחרי שנגמר המלווה אז צריך להצהיר על תקוםת הליווי ואז מגיע הכרטיס עצמו
אם את מתחילה לנהוג ברכב כלשהו עושה ביטוח נהג חדש
ויש לך היתר נהיגה עד שתסיימי את תקופת המלווה שזה חצי שנה (נמצא במייל שלך)
אם לא- מחכה חמישה חודשים ואז מצהירה על סיום מלווה
ואחרי חודש מקבלת את הכרטיס רישיון לבית בדואר
שואל השאלה:
תודה לכולםם
אנונימית
אה אה אה ולשלם על אגרת רישיון
זה איזה 100 ומשהו שקל
כמו שהם כתבו למעלה
זה הכי חשוב! כי בלי זה הפזמ שלך לא רץ
והמלווה לא ייספר
ובכיףף