6 תשובות
כןכןכ
כן, זה מעולה
שואל השאלה:
כאילו לא אכלתי בבוקר אכלתי כזה מלפני 20 דק
אז ככה שזה גם ארוחת צהריים..
לא אסור לאכול בכלל בבוקר כל קלוריות שתכניס לגוף בבוקר יהיו פי שניים מהמקורי בגלל שבבוקר הגוף לא אכל אחרי מלא זמן אז הוא נכנס למצב של אגירת פחממיות וכל מה שתכניס יהיה פי 2 בערך
שואל השאלה:
בגלל זה הוספתי שאכלתי את זה לקראת הצהריים
בבוקר אני שותה תה חם בלי סוכר וזה סוג של משביע אותי עד הצהרים בערך