11 תשובות
אני בקושי משלם
פעם הבאה תנקבי פעמיים
אנונימי
מאז שאיזה נהג דפק לאבא שלי את המראות של הרכב והם לא שילמו בגלל איזה תירוץ אני לא משלם כל פעם שאני יכול
וואו אתם פשןט דוחים
אתם לא משלמים לנהג אתם משלמים על הנסיעה!
נסיעה ללא תשלום זה פשוט גניבה
אתם לא פחות מגנבים
תתביישו לכם
יום אחד יעלה פקח ויתן לך וואחד קנס נראה אתכם אחר כך דוחים
אתם לא משלמים לנהג אתם משלמים על הנסיעה!
נסיעה ללא תשלום זה פשוט גניבה
אתם לא פחות מגנבים
תתביישו לכם
יום אחד יעלה פקח ויתן לך וואחד קנס נראה אתכם אחר כך דוחים
אנונימי
לללללוולל
שואל השאלה:
אני תמיד משלמת, אין לי אומץ לא לשלם!! פשוט אתמול שכחתי וכשעליתי גילתי שאין לי רב קו
אני תמיד משלמת, אין לי אומץ לא לשלם!! פשוט אתמול שכחתי וכשעליתי גילתי שאין לי רב קו
אנונימית
^אוקיי.
בפעם הבאה אל תשכחי לקחת איתך, בכל זאת.
בפעם הבאה אל תשכחי לקחת איתך, בכל זאת.
לצערי קרה פעמיים שעליתי בלי לשלם.
אבל זה לא מוסרי, לדעתי בפעם הבאה תשלמי, אם יתפסו אותך שלא שילמת זה קנס.
אבל זה לא מוסרי, לדעתי בפעם הבאה תשלמי, אם יתפסו אותך שלא שילמת זה קנס.
תנקבי?^^^ מתי בפעם האחרונה עלית לאוטובוס חחח
אנונימית
אני גם בקושי משלמת
רק לנהגים שנראים נחמדים ולא ממורמרים
רק לנהגים שנראים נחמדים ולא ממורמרים
חחח בול אני
קרה לי פעמיים משהו כזה,
תשימי את הכסף בקופת צדקה אם זה מפריע לך
קרה לי פעמיים משהו כזה,
תשימי את הכסף בקופת צדקה אם זה מפריע לך
באותו הנושא: