6 תשובות
זה פשוט לא מכובד להתייחס אליהם ככה עם המילה הזאת
בעברית זה אומר כ!שי אז תחשבי שהיית במקומם והייתה מילת גנאי במיוחד בשביל צבע העור שלך, גם בלי קשר לזה שזה עבר גם השואה עברה ואנחנו זוכרים אותה ולא שוכחים כך גם הם זה העבר שלהם,
הם היו בעבדות והילדים שלהם כנראה יודעים על זה ממקור ראשון.
עבדות כנראה קיימת רק במדינות עולם שלישית אבל גזענות על פי צבע עור עדיין קיימת
בגלל ההיסטוריה
גזענות בגלל צבע עור עדיין קיימת לקרוא לאנשים ככה פוגע בהם וגורם להם להרגיש אי נוחות
אני אתיופי ואני לא חושב שחייבים לכם הסברים במיוחד שאתם רושמים את זה בלי לצנזר אולי תשאלי את היהודים למה אסור להתחפש להיטלר בפורים אם את כזאת קשת הבנה
שואל השאלה:
מי אמר שחייבים "לנו" הסברים? אני ביקשתי הסבר, לא דרשתי אותו
אנונימית