13 תשובות
מותר
לדעתי לא ל"עבדים" קראו ככה שהם האפרו אמריקאים לא אתיופים
אנונימי
לא
כן , לכל בן אדם שחור מותר לדעתי
למרות שאני לא רואה סיבה בכלל להגיד את המילה הזאת
למרות שאני לא רואה סיבה בכלל להגיד את המילה הזאת
אוקיי אני אסביר את זה אחד ולתמיד.
אתיופים חדמש אסור להם להגיד תמילה הזאת,למה אתם שואלים? כי הם מעןלם לא עברו עבדות!!
המילה הזאת היא מילת גנאי ל *אפרו אמריקאים*
שקראו להם ניגרו וני*ות והשפילו אותם.
ואנשים חושבים שמותר לאתיופים להגיד את זה כי האפרו אמריקאים כביכול "נותנים" להם רשות מכיוון והיותם "שחורים".
כי בואי, אם אתיופי ורוסי ילכו ברחובות ניו יורק, ויגידו את המילה הזו.. את מי ישחטו מכות?
אתיופים חדמש אסור להם להגיד תמילה הזאת,למה אתם שואלים? כי הם מעןלם לא עברו עבדות!!
המילה הזאת היא מילת גנאי ל *אפרו אמריקאים*
שקראו להם ניגרו וני*ות והשפילו אותם.
ואנשים חושבים שמותר לאתיופים להגיד את זה כי האפרו אמריקאים כביכול "נותנים" להם רשות מכיוון והיותם "שחורים".
כי בואי, אם אתיופי ורוסי ילכו ברחובות ניו יורק, ויגידו את המילה הזו.. את מי ישחטו מכות?
אנונימית
כן.
כן
טכנית לקחו עבדים גם מאתיופיה,לאמריקאים הלבנים לא היה אכפת מהמוצא שלך.
זה גם נשמע הגיוני שנגיד את זה מהסיבה הפשוטה שיכולים לקלל/להעליב אותנו עם אותה מילה,אז למה שלא נשתמש בה? חוץ מזה לא יעשו לנו כלום אם נגיד אותה בחול (לעומת אנשים לבנים)
טכנית לקחו עבדים גם מאתיופיה,לאמריקאים הלבנים לא היה אכפת מהמוצא שלך.
זה גם נשמע הגיוני שנגיד את זה מהסיבה הפשוטה שיכולים לקלל/להעליב אותנו עם אותה מילה,אז למה שלא נשתמש בה? חוץ מזה לא יעשו לנו כלום אם נגיד אותה בחול (לעומת אנשים לבנים)
לא, הם אתיופים לא אפרו אמריקאים.
בכללי לדעתי אף אחד לא צריך להגיד את זה.
גם לא האפרו אמריקאים..
בכללי לדעתי אף אחד לא צריך להגיד את זה.
גם לא האפרו אמריקאים..
כן
את מוזמנת לראות את השאלה שכתבתי על זה בתגית אתיופים
את מוזמנת לראות את השאלה שכתבתי על זה בתגית אתיופים
מה פתאום הרי אנחנו סינים את לא רואה שאנחנו סינים ולא שחורים?!
ועכשיו ברצינות, ברור שכן. כל הנצים כאן תפסיקו לבלבל תמוח עובדה שאתיופים אומרים את זה ודה וויקנד שהוא אתיופי אומר את זה חופשי בשירים שלו. מה אתם משחקים אותה פתאום אומרים "לא כי הם לא אפרו אמריקאים" כאילו אם תראו מישהו שחור אתם תדעו שהוא לא אתיופי חח אתם קוראים לכל שחור אתיופי
פתאום כשמדובר בנ וורד משחקים אותה יודעים מי הם האתיופים ומה ההיסטוריה שלהם בטחח
ועכשיו ברצינות, ברור שכן. כל הנצים כאן תפסיקו לבלבל תמוח עובדה שאתיופים אומרים את זה ודה וויקנד שהוא אתיופי אומר את זה חופשי בשירים שלו. מה אתם משחקים אותה פתאום אומרים "לא כי הם לא אפרו אמריקאים" כאילו אם תראו מישהו שחור אתם תדעו שהוא לא אתיופי חח אתם קוראים לכל שחור אתיופי
פתאום כשמדובר בנ וורד משחקים אותה יודעים מי הם האתיופים ומה ההיסטוריה שלהם בטחח
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית אני אוהבת אותך
ינה מר
אנונימית אני אוהבת אותך
ינה מר
אנונימית
^^כל כך נכון חחח
אנונימית
באותו הנושא: