8 תשובות
ממש לא
זה לא נראה לי בריא
אין לי כוח אף פעם אבל בעיקרון צריך
שואל השאלה:
אומייגאד באמת??
אפשר גם סבון רגיל אבל לא לשטוף זה ממש לא הגייני. תחשבו על כמות הפעמים שזה נפל על הרצפה בסופר וכמה אנשים עם כל החיידקים שלהם נגעו בתפוח
כן
לא תמיד יש לי כוח אבל זה שוטף את כל החיידקים
רק מים לא מספיק
לא וואטדפאק