4 תשובות
אני חושבת שזה מזעזע. אני בת וזה פשוט נורא ואיום. זה פשוט מבחיל.
מסכימה ^ זה עדיין מזעזע אבל.
שואל השאלה:
זה לצערי לא סיפור אחד, זה תופעה שקרתה לאנשים בבית ספר שלי פעמיים ואני ראיתי בעיינים שלי שזה היה שקרים כי הייתי עם ה2 בנים שהיה עליהם את התלונה היינו בבית שלהם פעם אחת ובבית שלי ולא ליד הבנות שהתלננו או אפילו ליד אף בת
אנונימי
נכון. אני חושבת שמנצלים את זה שבאמת לרוב מאמינים רק לבנות. מנצלים לרעה. וזה כל כך מזוויעה. זה באמת יכול להרוס חיים של מישהו