5 תשובות
עדיף מחשבים הייטק מקצוע שיותר נגיש להיום ויותר קל להיכנס אליו
שואל השאלה:
אני לא יכול ללמוד גם וגם וחוץ מזה אני מתנדב במדא ולומד מדעי המחשב בבית ספר ככה שאני מנסה את שני התחומים אהל קשה לי לוותר על אחד מהם
אני לא יכול ללמוד גם וגם וחוץ מזה אני מתנדב במדא ולומד מדעי המחשב בבית ספר ככה שאני מנסה את שני התחומים אהל קשה לי לוותר על אחד מהם
אנונימי
אני בדיוק במצב שלך אמאלה
מה שאני עושה זה לתת לזה זמן, אני לוקחת מדעי המחשב ורפואה בבית ספר וחושבת על זה כי אין לי טעם להחליט עכשיו.
ואני חושבת שלא מדובר באיזו עבודה קלה יותר אלא מה מעניין אותך - אמנם רפואה קשה יותר להתקבל אבל אם זה מעניין אותך אין סיבה שלא תצליח ואותו דבר עם מחשבים, אתה תגיע להחלטה בסוף אבל אם אין לך כיוון עדיף להמשיך כמו שעכשיו ובסוף אתה תדע מה טוב בשבילך
תזכור שכשאתה חושב על מה אתה רוצה לעשות בסוף תחשוב על מה אתה מעדיף מבחינת מה מעניין אותך יותר לא קשור לנגישות ולקבלה
מה שאני עושה זה לתת לזה זמן, אני לוקחת מדעי המחשב ורפואה בבית ספר וחושבת על זה כי אין לי טעם להחליט עכשיו.
ואני חושבת שלא מדובר באיזו עבודה קלה יותר אלא מה מעניין אותך - אמנם רפואה קשה יותר להתקבל אבל אם זה מעניין אותך אין סיבה שלא תצליח ואותו דבר עם מחשבים, אתה תגיע להחלטה בסוף אבל אם אין לך כיוון עדיף להמשיך כמו שעכשיו ובסוף אתה תדע מה טוב בשבילך
תזכור שכשאתה חושב על מה אתה רוצה לעשות בסוף תחשוב על מה אתה מעדיף מבחינת מה מעניין אותך יותר לא קשור לנגישות ולקבלה
בטכניון יש מסלול רפואה מדעי המחשב וזה הטכניון אבל תבדוק
הטכניון והעברית כוללות תואר כפול. השאלה בן כמה אתה ומה המצב שלך במועמדות לרפואה.
באותו הנושא: