7 תשובות
למה שזה יעצבן
לא ככ
לא למה שזה יעצבן אותי..
גם אני לא כותבת עם ניקוד
אין צורך לכתוב עם ניקוד וגם במקלדת אין ניקוד
לא מעצבן במיוחד, אני פשוט חושבת שזה מאוד חשוב ולפעמים אפילו קריטי להבנה של המשפט:) אהה סליחה, התכוונת ניקוד ואני דיברתי על סימני פיסוק, אז לא, לא כזה אכפת לי, זה חשוב אבל אפשר להסתדר גם בלעדיהם:)
שואל השאלה:
התכוונתי גם וגם אבל טוב ^