4 תשובות
קחי כדור אם זה ממש כואב אז לא
שואל השאלה:
^ אני גבר
^ אני גבר
לא נראה לי אם זה ממש נורא אל תלך (:
תמנע מלקחת כדורים כמה שיותר, אם אין ברירה אז אין ברירה
באותו הנושא: