7 תשובות
תנוחי ותראי אם תקומי טוב יותר
תראי איך תרגישי בבוקר ואז (:
לא
תראי בבוקר איך את מרגישה
באיזה כיתה את? פשוט אם זה כיתה ז אז פחות לחוץ אני חושבת
תראי אם זה יעבור עד הבוקר, אם זה לא יעבור ואת מרגישה שאת לא תצליחי להתרכז אז תשארי בבית
לקחת כדור קלבטן
לשתות תה
וללכת לשירותים
לשתות תה
וללכת לשירותים
אנונימית
באותו הנושא: