5 תשובות
שואל השאלה:
אבל אז גם אם זה הדדי וגם אם לא הוא לא יהיה ידיד שלי באותה הצורה... (אנחנו ממש קרובים ולא בא לי להרוס את זה)
אנונימית
שואל השאלה:
תייגתי כיתה ו'
(זה נשמע מטומטם אבל עדיין, אני באמת *מאוהבת* בו מהגן או כיתה א'...)
אנונימית
וואי מקרה קשה , קרה לי לצערי
פשוט תשלחי לו מכתב או משהו אחרי הבית ספר ותלכי מהר משם
אל תפחדי, את חייבת לעשות את זה מתישהו. בהצלחה