5 תשובות
ווטפאד
שואל השאלה:
אבל אז גם אם זה הדדי וגם אם לא הוא לא יהיה ידיד שלי באותה הצורה... (אנחנו ממש קרובים ולא בא לי להרוס את זה)
אבל אז גם אם זה הדדי וגם אם לא הוא לא יהיה ידיד שלי באותה הצורה... (אנחנו ממש קרובים ולא בא לי להרוס את זה)
אנונימית
שואל השאלה:
תייגתי כיתה ו'
(זה נשמע מטומטם אבל עדיין, אני באמת *מאוהבת* בו מהגן או כיתה א'...)
תייגתי כיתה ו'
(זה נשמע מטומטם אבל עדיין, אני באמת *מאוהבת* בו מהגן או כיתה א'...)
אנונימית
וואי מקרה קשה , קרה לי לצערי
פשוט תשלחי לו מכתב או משהו אחרי הבית ספר ותלכי מהר משם
פשוט תשלחי לו מכתב או משהו אחרי הבית ספר ותלכי מהר משם
אל תפחדי, את חייבת לעשות את זה מתישהו. בהצלחה
באותו הנושא: