21 תשובות
שואל השאלה:
והחרדי זה עד כיתה ח ולמדתי שם מהגן אז אולי אני אשאר שם שנה אחרונה ואז יעבור לתיכון
והחרדי זה עד כיתה ח ולמדתי שם מהגן אז אולי אני אשאר שם שנה אחרונה ואז יעבור לתיכון
אנונימי
לדעתי חרדי.
אנונימית
לחרדי
לחרדי בהצלחה יהיה טווב
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימי
לך עם הלב לחרדי לדעתי. בהצלחה
אם הלב שלך אומר חרדי אז חרדי
למרות שאתה תצטרך לעבור פעמיים...
אם קשה לך עם מעבר תלך לישיבה תיכונית
למרות שאתה תצטרך לעבור פעמיים...
אם קשה לך עם מעבר תלך לישיבה תיכונית
אני חושבת שכדאי לך אפשרות שנייה
אם החרדי עד ח אין טעם, אתה סתם תעבור שוב בכל מקרה
לך לזה שאתה מכיר, תכיר חברים חדשים, תנסה להשתלב
אם החרדי עד ח אין טעם, אתה סתם תעבור שוב בכל מקרה
לך לזה שאתה מכיר, תכיר חברים חדשים, תנסה להשתלב
חרדי
לחרדי
אחי אל תחזור לחרדי הקשוח. אתה מוכן ככה בשניה לוותר על החירות שלך?? זה מתחיל בזה שמכריחים אותך להוריד את השיער, ממשיך באיזה צבע ואורך הבגדים שלך ונגמר במה מותר לך לעשות ללבוש ופאקינג לחשוב. עזוב, עשה טובה לעצמיך ואל תיכנס לשם. לך על אפשרות 2 והרבה הרבה בהצלחה!
אנונימי
שואל השאלה:
וואלה צודק אני חייב מגבעת וחליפה וחולצה לבנה ונעליים שחורות
וואלה צודק אני חייב מגבעת וחליפה וחולצה לבנה ונעליים שחורות
אנונימי
למה עברת מלכתחילה? היה לך רע שם לימודית או משהו אחר שהפריע לך?
אם היה משהו משמעותי שגרם לך לעבור, אני חושב שאולי תיתן לזה עוד הזדמנות כדי לראות איך ילך לך (לעוד שבוע-שבועיים למשל). אם אתה חושב שכבר ניסית מספיק אז תנסה לחזור.
אני גם עברתי בית ספר השנה (לא מחרדי אמנם אבל עדיין), ובינתיים אני די שמח על ההחלטה הזאת.
אם היה משהו משמעותי שגרם לך לעבור, אני חושב שאולי תיתן לזה עוד הזדמנות כדי לראות איך ילך לך (לעוד שבוע-שבועיים למשל). אם אתה חושב שכבר ניסית מספיק אז תנסה לחזור.
אני גם עברתי בית ספר השנה (לא מחרדי אמנם אבל עדיין), ובינתיים אני די שמח על ההחלטה הזאת.
תלך לחרדי ואחרי כיתה ח תעבור לישיבה תיכונית
חרדי ואיך קוראים לתיכונית
?
?
השני
חרדי ברור!
קצת בדיילי אבל היה חשוב לי להגיד בכל זאת
מציעה ללכת דווקא על האופציה השנייה הישיבה התיכונית, לפתוח שם דף חדש ולהגיע נקי בלי שיודעים עליך ובלי כל מיני סטיגמות
תלך לישיבה התיכונית תגיע כתלמיד חדש, תכיר שם חברים חדשים ומאמינה שיהיה לך טוב בעיניי זאת הזדמנות מהממת ולהרחיב את המעגל חברים שלך ולהיפתח ליותר אנשים סומכת עליך שתצליח ומאחלת לך מלא בהצלחה לא משנה באיזו אופציה תבחר
מציעה ללכת דווקא על האופציה השנייה הישיבה התיכונית, לפתוח שם דף חדש ולהגיע נקי בלי שיודעים עליך ובלי כל מיני סטיגמות
תלך לישיבה התיכונית תגיע כתלמיד חדש, תכיר שם חברים חדשים ומאמינה שיהיה לך טוב בעיניי זאת הזדמנות מהממת ולהרחיב את המעגל חברים שלך ולהיפתח ליותר אנשים סומכת עליך שתצליח ומאחלת לך מלא בהצלחה לא משנה באיזו אופציה תבחר
לחרדי
אופציה 2
אנונימית